Thursday, August 26, 2010


I am beautiful no matter what they say
words can't bring me down

-Christina Aguilera

please be good to me


halo semester 5 yang hampir 4 sks semua :)
baik-baik ya sama saya
amiin

Sunday, August 8, 2010

I PROMISE MYSELF

To be so strong that nothing can disturb my peace of mind.
To talk health, happiness, and prosperity to every person I meet.
To make all my friends feel that there is something worth while in them.
To look at the sunny side of everything and make my optimism come true.
To think only of the best, to work only for the best
and to expect only the best.
To be just as enthusiastic about the success of
others as I am about my own.
To forget the mistakes of the past and press on to the
greater achievements of the future.
To wear a cheerful expression at all times and give a smile
to every living creature I meet.
To give so much time to improving myself that I
have no time to criticize others.
To be too large for worry, too noble for anger, too strong for fear,
and too happy to permit the presence of trouble.
To think well of myself and to proclaim this fact to the world,
not in loud word, but in great deeds.
To live in the faith that the whole world is on my side,
so long as I am true to the best that is in me.

–Christian D. Larson

Saturday, August 7, 2010

squad canda tawa


SQUAD CANDA TAWA
ya, kami menyebut diri kami seperti itu
mengolah data, nonton film, hunting makan siang, ketiduran di ruangan, sampai cabut ke mall
terima kasih sudah mengisi hari-hari geladi selama 1 bulan ini
hidup canda dan tawa!

saya sedang belajar

ketika kamu merasa sepi dan sendiri,
ketahuilah bahwa saat itu kamu sedang belajar tentang ketangguhan.
ketika kamu merasa lelah dan kecewa,
ketahuilah bahwa saat itu kamu sedang belajar tentang kesungguhan.
ketika usaha yang kamu lakukan tidak berbalas,
ketahuilah bahwa pada saat itu kamu sedang belajar tentang pengorbanan.

Wednesday, August 4, 2010

everybody knew

repost from DINADINC :

" and i had a discussion with her. around boys. trash boys. everybody knows. oh boys!
hey restu, i've a perfect match lyrics from my buddy's band named Risin' Black Hole. here's the lyrics:
everybody knew they're liar
everybody knew they're player
everybody knew they're never serious with our love again
and i tell you once again
"

so much thanks
♥ you, dina :)

Tuesday, August 3, 2010

top 20 favourites photos from tidung

sekilas liburan
tidung bersama dina pupun asbak harits bule acha doyok pilat itis


first day
pantai bagian selatan






second day

sunrise



jembatan cinta





snorkling









last day

pantai bagian utara






finding nemo!



taman anak-anak


bye tidung,



we had a great holiday !


tempat penitipan hati

chat on yahoo messenger!
monday at 12.36 am

x : ada ga sih tempat penitipan hati?
y : hahahahaha lo nanya itu jadi tambah cacats

x : pengen gw sembuhin dulu ki titipin dimana ya? ntar kalo udah sembuh baru gw suruh kerja lagi hahaha
y : bentenginlah kaya gw hahaha walaupun cara gw salah
x : jangan ki ah ga mau nyakitin orang. lo mah yang aman diri lo doang hahaha
y : untuk sementara tu, kan mau disembuhin dulu. kalo udah sembuh baru deh gw baik hati lagi hahahaha


andai tempat penitipan hati itu ada. mungkin enak ya kapan aja bisa nitipin hati. lalu untuk sementara jadi ga punya hati. dan kalo ga punya hati otomatis ga akan sakit hati :)